Kárrendezés

Miért éri meg másra bízni a kárrendezést?

Legyen szó bármilyen biztosítási területről is, a káresemény bekövetkezte nem csak stresszes szituációt teremt, de számos felmerülő feladattal is jár. Ilyenkor jól jön, ha olyan szakmai segítség áll Ön mellett, amely a kárbejelentéstől kezdve a helyszíni szemlén keresztül egészen a kár konkrét rendezéséig áll rendelkezésre.

A kárrendezés folyamata az ügyfél részéről gyakran olyan ismereteket követel meg, amelyeknek nem mindenki van birtokában. Hasznos, ha a határidők betartásában, a későbbieket anyagilag jelentősen befolyásoló nyilatkozatok megtételében hozzáértők is az ügyfelek mellett állnak.

A kárrendezés folyamata és menete

Amint bekövetkezik a kár, fontos, hogy mihamarabb felvegye a kapcsolatot a biztosítóval. Nem mindegy azonban, milyen formában történik ez. Ha a kárrendezés folyamatának ezen első és legfontosabb lépcsőfokát szakemberekre bízza, úgy biztos lehet benne, hogy a károk szakszerűen kerülnek jelentésre, és így elkerülhetőek a félreértésekből történő kellemetlenségek. Nem csak a pontos megfogalmazás a lényeges, hanem a szükséges okmányok hiánytalan csatolása is emellé.

A korrekt helyszíni szemle érdekében a kárszemle is megszervezésre szorul, melynek jogszerűségét és korrektségét szakembereink személyes jelenlétével biztosíthatjuk leginkább. Mivel a helyszíni szemlén sok múlik, így nagyon fontos, hogy az zökkenőmentesen, minden tényt feltáróan menjen.

Gyakran előfordul, hogy a kárrendezés során vitás kérdések merülnek fel. A szükséges helyreállítás mértéke, a megítélendő összeg, vagy a biztosító által vállalt felelősség mind olyan kritikus pontok, ahol ügyfeleink érdekeinek védelmére fokozottan figyelünk. A tapasztalatok azt mutatják, hogy hozzáértés hiányában akár hátrányt is szenvedhetnek a biztosítók ügyfelei a kárrendezés során. Éppen ezért nagyon fontos, hogy a megfelelő hozzáértéssel rendelkező szakemberek egyeztessenek a biztosító társasággal a kritikus helyzetben.

Mivel a kárrendezés tényleges megtörténte igencsak fontos az anyagiakat illetően, így nem mindegy, hogy mikor történik arra sor. Az ügy aktuális állásáról folyamatosan tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy mindig tisztában lehessenek azzal, éppen hol jár az a folyamat, melynek végén hozzájuthatnak a pénzükhöz.

A korábban már említett vitás esetekben akár független kárszakértő, jogi szakértő bevonására is szükség lehet. Ügyfeleinknek igény szerint erről a lehetőségről is gondoskodunk.

Kárrendezési ajánlat és tanácsadás

Mit fizettethet meg a biztosítóval káresemény kapcsán? Milyen jogszabályok vonatkoznak a kárrendezésre? Hogyan érdemes kitölteni a kárrendezési lapot? Miként történik a kárrendezés külföldön? Milyen szakaszai vannak a folyamatnak a káreseménytől kezdve a tényleges kifizetésig? Olyan kérdések ezek, melyek a legtöbb ügyfélnek a fejében felmerülnek. Az érdekérvényesítés és az optimális összeg elérése érdekében nagyon fontos, hogy szakemberhez forduljon a problémás területeket illetően.

Kárrendezési tanácsadás keretein belül ügyfeleink érdekeit maximálisan szem előtt tartva törekszünk a biztosítóval történő mihamarabbi megegyezésre és a kárrendezés zökkenőmentes és gyors megvalósítására.

Risk Selection

SZABÓ KRISZTIÁN
vezető tanácsadó
+36 30 267 59 27

9600 Sárvár, Hunyadi utca 9.

Kapcsolatfelvétel

Insura Sárvár - Allrisks

+36 30 267 59 27
[email protected]